Veel gestelde vragen

  • Is een reservering noodzakelijk voor een bezoek aan de Belevenis? 
    Ja, het is alleen mogelijk om de Belevenis te bezoeken wanneer u een reserveringsbevestiging heeft. 
  • Hoe maak ik een reservering? 
    U kunt een email sturen naar info@debelevenis.nl
  • Hoeveel bezoekers maken tegelijkertijd gebruik van de Belevenis? 
    Wanneer u een reservering maakt, is dit een reservering voor een bezoek van alleen uw gezelschap. Er zijn geen andere bezoekers aanwezig tijdens het gereserveerde tijdstip. 
  • Met hoeveel personen mag ik de Belevenis bezoeken? 
    Wij houden een maximum aan van 8 personen (exclusief begeleiding) per Belevenis. 
  • Is er een tillift aanwezig? 
    Ja, in zowel de Mini Belevenis als in de Belevenistheaters is een tillift aanwezig. 
  • Zijn er verschoningsfaciliteiten? 
    Ja, in beide Belevenissen is dit voldoende aanwezig.
  • Kan ik contant of per pin betalen bij de Belevenis? 
    Nee, de betaling kunt u niet contant of ter plekke met pin betalen. Een aantal dagen na uw bezoek aan de Belevenis, ontvangt u een factuur per email. 
  • Heeft de Belevenis groepskortingen?
    Nee, we hebben geen groepskortingen. Wel zijn er altijd mooie acties. Klik hier.